poniedziałek, 10 maja 2010

Naganiacz na spadek

Jeśli ktoś myśli, że rościmy sobie prawo do "odkrywania Ameryki", to jest w dużym błędzie. Fenomen spółek "zarządzanych" przez przez ludzi z obecnej Grupy Kapitałowej VENO SA spróbował przybliżyć już dwa lata temu ceniony i doświadczony komentator rynkowy z Domu Maklerskiego BOŚ - pan Grzegorz Zalewski. Zachęcamy do przeczytania artykułów publikowanych w serwisie blogi.bossa.pl





Taki cytat dla Państwa na zachęte:
"Ja się specjalnie na samochodach nie znam. Prawo jazdy zrobiłem rok temu. Teraz jestem gotów do zmiany samochodu, który kupiłem do nauki na większy. Samochody traktuję czysto użytkowo. Ale jak mi ktoś wmawia, że w ciągu roku wybuduje pojazd, który zakasuje wszystkich i o który będą zabijali się możni tego świata to zalatuje mi to jednym wielkim yoyo."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz