czwartek, 12 sierpnia 2010

Kolejne doniesienia prasowe ws. VENO, cz. 2


Drobni chcą być w radzie Veno, blogerzy nie manipulowali.

Akcjonariusze kontrolujący blisko 2 proc. akcji Veno poprosili Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych o reprezentowanie drobnych na najbliższym nadzwyczajnym WZA spółki (7 września). Stowarzyszenie zaczyna już zbierać pełnomocnictwa – pisze „Parkiet”.

Celem drobnych inwestorów jest wprowadzenie reprezentanta do rady nadzorczej Veno, o którym stało się głośno po publikacjach „Pulsu Biznesu” czytaj>>

Opisaliśmy m.in. konflikt blogerów Venowatch z władzami notowanej na NewConnect spółki czytaj>>

Zarząd Veno zarzucił blogerom manipulacje, ale Komisja Nadzoru Finansowego stwierdziła, że ich nie stwierdziła.

Co na to Veno? Prezes spółki udzielił już odpowiedzi w naszej Akcji Inwestor: „Zarząd może poprzeć wprowadzenie członka SII do rady, ale wyboru dokonują akcjonariusze” – zobacz więcej odpowiedzi Veno>>

6 komentarzy:

  1. Wasze rewelacje się skończyły kopiujecie artykuły.
    Czyli wasza gwiazda zgasła.
    Widać nie stać was na nic nowego co by nie był napisane w prasie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak nie mam nic do powiedzenia to milczę, to odróżnia facetów od ...wiadomo czego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałeś do powiedzenia a mówiłeś masz rozdwojenie osobowości?

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzybym nie miał to bym milczał
    Wiem, że czytanie ze rozumieniem stanowi dla Ciebie problem.

    Nie masz się jednak czym martwić może akcje veno będą kiedyś po ...4 grosze ? może ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja swoje sprzedałem dawno temu i zarobiłem kilkakrotnie na tej spółeczce.
    I wiem doskonale, że należy się przyglądać bardzo uważnie w co inwestują Veniaki bo zawsze można na tym zarobić tylko trzeba nie być pazernym i umieć cieszyć się zyskiem na poziomie 200% ani marzyć o tysiącach!

    OdpowiedzUsuń
  6. tak tak nie inaczej.
    Ja mam dwa ferari pod blokiem a jedno jest zielone.
    Papier jest cierpliwy wszystkie bzdety zniesie.
    Ale czekaj spokojnie może będzie 4 grosze, może dopiero po scaleniu 1 do 10? ale będzie.

    OdpowiedzUsuń