wtorek, 9 listopada 2010

Oponix, Oponeo, Orzeł Opony

Ta sama branża -
Ten sam profil -
Ten sam rynek zbytu -
- Inny zarząd
- Inny akcjonariat
- Inna stopa zwrotu


Źródło: Stooq.pl


8 komentarzy:

  1. Marussia chce kupic Virgin Racing i zamierza zaistniec w F1. Ten niby sportowy samochów, bo według Veno, to napewno nie SUPERCAR, rozwija się, rozpycha i o niej głośno. O Veno raczej słychac, ale mało, a jak już, to w mało pozytywnym świetle.
    Poza tym Marussia bardzo często spotyka się z mediami i chwali się osiągnięciami, postępami i reprezentuje wysoką kulturę biznesową. Veno nie.
    Odpowiedzi Kuicha na pytania w PB są żenujące - więcej kultury! O profesjonalizm nie proszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. podstawowa różnica jest taka, że Marussia istnieje i JEŹDZI... czego nie można powiedzieć o...

    OdpowiedzUsuń
  3. Oponeo dofinansowane na kwotę 30 mln zł przychody skonsolidowane niewiele ponad 100 mln i procentowo niewelki zysk (w porównaniu do zainwestowanej kwoty)
    Orzeł Opony dotacje z Unii na 26 mln plus pieniądz pozyskany z wyemitowanych obligacji na prawie 10 mln póki co strata i przychody na poziomie 26 mln.
    Oponix pozyskany 1.4 mln zł skonsolidowany przychód (planowany na 2010 , gdzie konsolidacja obejmuje jedynie 3 kwartały) ok 30 mln planowany zysk 2,5 mln.
    "Ta sama branża -
    Ten sam profil -
    Ten sam rynek zbytu -
    - Inny zarząd
    - Inny akcjonariat
    - Inna stopa zwrotu"

    Dodałbym:" inny analityk"

    OdpowiedzUsuń
  4. W przypadku samochodu sportowego Marussia poniższe 3 zdjęcia mówią wiele o podejściu do tego projektu (nieobrobiony laminat, nadwozie pomalowane tylko z zewnątrz, wykonanie wlewu paliwa, zacieki lakieru, końcówki wydechu po kilkadziesiąt zł itd.). A auto zostało w takim fatalnym stanei pokazane na Między narodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie ! Cóż za brak kompleksów po stronie rosjan...

    http://pctr.pl/obrazek/marussfvf.jpg
    http://pctr.pl/obrazek/marussiab1.jpg
    http://pctr.pl/obrazek/marussiab2.jpg

    Ultima GTR ma super osiągi a nie jest supercarem bo ma m.in. zbyt słabą jakość wykonania. Ale venowatch to jak widać nie przeszkadza. Tak do ich wiadomośći: w UK jeżdżą 2 Maluchy z silnikami o pojemności ponad 5 litrów, które do tego łykają bez problemu Ferrari i Lamborghini na 1/4 mili (a rozpędzają się wtedy do naprawdę konkretnych prędkości). Czekamy teraz kiedy zupni fachowcy z venowatcha zaczną je opisywać jako polskie supercary, które już jeżdzą od lat...

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak kompleksów to chyba po stronie speca z Venoautomotive czyli Łukasza Tomkiewicza.
    A przypomnieć ci wydechy z Venocara czyli dwie stalowe rury przyspawane do podwozia?
    A może zawiasy od kuchennych szafek trzymające klapę.
    Dorzucić można jeszcze tonę szpachli, o gównianym laminacie nie wspominając.
    A tam gdzie nie wystarczyło laminatu - tektura zamiast elementów poszycia.

    Jest podstawowa różnica - Marussia jeździ!!!
    Więc zanim zaczniecie pokazywać wyższość nad innym samochodem uruchomcie swój.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś od rzeczy gadacie na tym wątku.
    "Artykuł" a raczej kolejna próba manipulacji faktami dotyczy Oponixa a nie jakiś porachunków między dawnymi wspólnikami.
    Czy naprwdę jedynym tematem, jest samochód Venocar?
    Nawet na wątku dotyczącym Oponixa?

    OdpowiedzUsuń
  7. No i Marussia kupiła Virgin Racing, już oficjalnie. No, ale te niedoróbki, te zacieki lakieru, o wydechu za kilka euro nie wspomnę - parafrazując zwolennika Veno powyżej.

    W sumie to wolę niedoróbki, niż żenujące obietnice. Wolę sportowe auto, niż supercar Veno. Wolę rosyjską firmę, niż Veno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spasiba moj ti kamrat ja toze lublju Mać Rasyje

    OdpowiedzUsuń