Marussia chce kupic Virgin Racing i zamierza zaistniec w F1. Ten niby sportowy samochów, bo według Veno, to napewno nie SUPERCAR, rozwija się, rozpycha i o niej głośno. O Veno raczej słychac, ale mało, a jak już, to w mało pozytywnym świetle. Poza tym Marussia bardzo często spotyka się z mediami i chwali się osiągnięciami, postępami i reprezentuje wysoką kulturę biznesową. Veno nie. Odpowiedzi Kuicha na pytania w PB są żenujące - więcej kultury! O profesjonalizm nie proszę.
Oponeo dofinansowane na kwotę 30 mln zł przychody skonsolidowane niewiele ponad 100 mln i procentowo niewelki zysk (w porównaniu do zainwestowanej kwoty) Orzeł Opony dotacje z Unii na 26 mln plus pieniądz pozyskany z wyemitowanych obligacji na prawie 10 mln póki co strata i przychody na poziomie 26 mln. Oponix pozyskany 1.4 mln zł skonsolidowany przychód (planowany na 2010 , gdzie konsolidacja obejmuje jedynie 3 kwartały) ok 30 mln planowany zysk 2,5 mln. "Ta sama branża - Ten sam profil - Ten sam rynek zbytu - - Inny zarząd - Inny akcjonariat - Inna stopa zwrotu"
W przypadku samochodu sportowego Marussia poniższe 3 zdjęcia mówią wiele o podejściu do tego projektu (nieobrobiony laminat, nadwozie pomalowane tylko z zewnątrz, wykonanie wlewu paliwa, zacieki lakieru, końcówki wydechu po kilkadziesiąt zł itd.). A auto zostało w takim fatalnym stanei pokazane na Między narodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie ! Cóż za brak kompleksów po stronie rosjan...
Ultima GTR ma super osiągi a nie jest supercarem bo ma m.in. zbyt słabą jakość wykonania. Ale venowatch to jak widać nie przeszkadza. Tak do ich wiadomośći: w UK jeżdżą 2 Maluchy z silnikami o pojemności ponad 5 litrów, które do tego łykają bez problemu Ferrari i Lamborghini na 1/4 mili (a rozpędzają się wtedy do naprawdę konkretnych prędkości). Czekamy teraz kiedy zupni fachowcy z venowatcha zaczną je opisywać jako polskie supercary, które już jeżdzą od lat...
Brak kompleksów to chyba po stronie speca z Venoautomotive czyli Łukasza Tomkiewicza. A przypomnieć ci wydechy z Venocara czyli dwie stalowe rury przyspawane do podwozia? A może zawiasy od kuchennych szafek trzymające klapę. Dorzucić można jeszcze tonę szpachli, o gównianym laminacie nie wspominając. A tam gdzie nie wystarczyło laminatu - tektura zamiast elementów poszycia.
Jest podstawowa różnica - Marussia jeździ!!! Więc zanim zaczniecie pokazywać wyższość nad innym samochodem uruchomcie swój.
Jakoś od rzeczy gadacie na tym wątku. "Artykuł" a raczej kolejna próba manipulacji faktami dotyczy Oponixa a nie jakiś porachunków między dawnymi wspólnikami. Czy naprwdę jedynym tematem, jest samochód Venocar? Nawet na wątku dotyczącym Oponixa?
No i Marussia kupiła Virgin Racing, już oficjalnie. No, ale te niedoróbki, te zacieki lakieru, o wydechu za kilka euro nie wspomnę - parafrazując zwolennika Veno powyżej.
W sumie to wolę niedoróbki, niż żenujące obietnice. Wolę sportowe auto, niż supercar Veno. Wolę rosyjską firmę, niż Veno.
Marussia chce kupic Virgin Racing i zamierza zaistniec w F1. Ten niby sportowy samochów, bo według Veno, to napewno nie SUPERCAR, rozwija się, rozpycha i o niej głośno. O Veno raczej słychac, ale mało, a jak już, to w mało pozytywnym świetle.
OdpowiedzUsuńPoza tym Marussia bardzo często spotyka się z mediami i chwali się osiągnięciami, postępami i reprezentuje wysoką kulturę biznesową. Veno nie.
Odpowiedzi Kuicha na pytania w PB są żenujące - więcej kultury! O profesjonalizm nie proszę.
podstawowa różnica jest taka, że Marussia istnieje i JEŹDZI... czego nie można powiedzieć o...
OdpowiedzUsuńOponeo dofinansowane na kwotę 30 mln zł przychody skonsolidowane niewiele ponad 100 mln i procentowo niewelki zysk (w porównaniu do zainwestowanej kwoty)
OdpowiedzUsuńOrzeł Opony dotacje z Unii na 26 mln plus pieniądz pozyskany z wyemitowanych obligacji na prawie 10 mln póki co strata i przychody na poziomie 26 mln.
Oponix pozyskany 1.4 mln zł skonsolidowany przychód (planowany na 2010 , gdzie konsolidacja obejmuje jedynie 3 kwartały) ok 30 mln planowany zysk 2,5 mln.
"Ta sama branża -
Ten sam profil -
Ten sam rynek zbytu -
- Inny zarząd
- Inny akcjonariat
- Inna stopa zwrotu"
Dodałbym:" inny analityk"
W przypadku samochodu sportowego Marussia poniższe 3 zdjęcia mówią wiele o podejściu do tego projektu (nieobrobiony laminat, nadwozie pomalowane tylko z zewnątrz, wykonanie wlewu paliwa, zacieki lakieru, końcówki wydechu po kilkadziesiąt zł itd.). A auto zostało w takim fatalnym stanei pokazane na Między narodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie ! Cóż za brak kompleksów po stronie rosjan...
OdpowiedzUsuńhttp://pctr.pl/obrazek/marussfvf.jpg
http://pctr.pl/obrazek/marussiab1.jpg
http://pctr.pl/obrazek/marussiab2.jpg
Ultima GTR ma super osiągi a nie jest supercarem bo ma m.in. zbyt słabą jakość wykonania. Ale venowatch to jak widać nie przeszkadza. Tak do ich wiadomośći: w UK jeżdżą 2 Maluchy z silnikami o pojemności ponad 5 litrów, które do tego łykają bez problemu Ferrari i Lamborghini na 1/4 mili (a rozpędzają się wtedy do naprawdę konkretnych prędkości). Czekamy teraz kiedy zupni fachowcy z venowatcha zaczną je opisywać jako polskie supercary, które już jeżdzą od lat...
Brak kompleksów to chyba po stronie speca z Venoautomotive czyli Łukasza Tomkiewicza.
OdpowiedzUsuńA przypomnieć ci wydechy z Venocara czyli dwie stalowe rury przyspawane do podwozia?
A może zawiasy od kuchennych szafek trzymające klapę.
Dorzucić można jeszcze tonę szpachli, o gównianym laminacie nie wspominając.
A tam gdzie nie wystarczyło laminatu - tektura zamiast elementów poszycia.
Jest podstawowa różnica - Marussia jeździ!!!
Więc zanim zaczniecie pokazywać wyższość nad innym samochodem uruchomcie swój.
Jakoś od rzeczy gadacie na tym wątku.
OdpowiedzUsuń"Artykuł" a raczej kolejna próba manipulacji faktami dotyczy Oponixa a nie jakiś porachunków między dawnymi wspólnikami.
Czy naprwdę jedynym tematem, jest samochód Venocar?
Nawet na wątku dotyczącym Oponixa?
No i Marussia kupiła Virgin Racing, już oficjalnie. No, ale te niedoróbki, te zacieki lakieru, o wydechu za kilka euro nie wspomnę - parafrazując zwolennika Veno powyżej.
OdpowiedzUsuńW sumie to wolę niedoróbki, niż żenujące obietnice. Wolę sportowe auto, niż supercar Veno. Wolę rosyjską firmę, niż Veno.
Spasiba moj ti kamrat ja toze lublju Mać Rasyje
OdpowiedzUsuń